måndag, mars 28, 2005

Ernst och Greta Roos från Norrköping.

Finns det någon som vet något om min morfar och mormor?

De hette Ernst och Greta Roos. De bodde i Norrköping på Norra Promenaden 123 och jag vill gärna komma i kontakt med event. släktingar.
Min morfar firade sin 60-årsdag med släkt och arbetskamrater på Högås Pensionat, Lindö, Norrköping.

Min mors systrar Erna gift med Henry Kronstrand och Sonja gift med Evert Tillemar är döda.

Ulla gift med Karl-Werner Karlsson. Vanja gift med Arne Rydell. Min mor Britta är född den 27 januari 1923 och gift Roos med Roland född Johansson.
Min kusiner är Agneta Rydell gift Blid och Gunilla Rydell, Ulla Östman född Tillemar, Kristina och Annelie Karlsson.

Stefan Rydell och Göran Tillemar är döda.

Om Du som läser detta känner igen någon av dessa personerna eller min försvunne farfar Carl Irving´s event. släktingar är jag tacksam om Du hör av dig till mig på: eddie.vivenius.sv@folkbildning.net

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hör gärna av dig

Unknown sa...

Hör gärna av dig